Niniejszy regulamin stanowi zasady zawierania umów sprzedaży zawieranych na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§1 DEFINICJE
Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą ze sprzedawcą w ramach sklepu https://chodznaslowko.com czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową
Sprzedawca – właściciel sklepu Klaudia Chibowska
Użytkownik – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Sklep – sklep internetowy https://klaudiayogini.pl
§ 2 KONTAKT
Adres poczty elektronicznej: namaste@klaudiayogini.pl
Konsument może porozumieć się z Właścicielem sklepu za pośrednictwem adresów i danych podanych w niniejszym paragrafie.
§ 3 INFORMACJE WSTĘPNE
Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych. Na ostateczną cenę zamówienia składa się cena za towar.
§ 5 WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY
Użytkownik powinien zapłacić Sprzedawcy za zakupiony towar w określonym przy produkcie terminie lub w momencie dostarczenia towaru – w zależności od sposobu płatności wybranego podczas składania zamówienia.
Użytkownik może skorzystać m.in. z następujących form płatności:
a. przelew
b. płatność za pomocą serwisów pośrednich
Szczegółowe informacje dotyczące akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
Towar zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w opisie towaru, w sposób wybrany przez Konsumenta podczas składania zamówienia.
§ 6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi lub Sprzedawcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od Klienta płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o odstąpieniu Konsumenta lub Sprzedawcy na prawach konsumenta od Umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Sprzedawcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Sprzedawca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy;
Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
W przypadku gdy ze względu na swój charakter rzeczy nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą informacja o tym, a także o kosztach zwrotu rzeczy, będzie się znajdować w opisie rzeczy w Sklepie.
§ 7 REKLAMACJA i GWARANCJA
Mając na uwadze dobre obyczaje i słuszny interes Klientów, w przypadku zastrzeżeń co do treści merytorycznej Produktu Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
Klient składa reklamację w formie pisemnej na adres podany w §2 Regulaminu w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Produktu Klientowi przez Sprzedawcę.
Reklamacja powinna zawierać, konkretne zarzuty merytoryczne wraz z uzasadnieniem.
Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, Sprzedawca wykona ponownie Usługę lub dostarczy nowy Produkt, nie pobierając dodatkowej opłaty. W przypadku, jeśli nie będzie to możliwe, Sprzedawca zwróci Klientowi poniesione za zamówienie opłaty.
§ 8 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI i DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego, do którego należy złożyć wniosek o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą,
bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
§ 9 DANE OSOBOWE
Użytkownik dokonując zakupów w Sklepie dobrowolnie podaje swoje dane, które są konieczne dla zrealizowania zamówienia i będą w tym celu przetwarzane przez Sprzedawcę.
Użytkownik ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych i żądania poprawienia ich.
Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji w Sklepie.
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji regulaminu.
Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; Prawa przedsiębiorców; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta oraz ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz ustawy o ochronie danych osobowych.